Hoppsann! Nominasjon??

Jeg ramlet  over fenomenet Tordenblogg og oppdaget at Lin hadde vært så elskverdig å nominere meg.

Oida!

Jeg er jo fersk …

Veldig fersk!!

Så fersk, faktisk, at jeg kan komme til å ramle ut av nominasjonslista etterhvert.

Men jeg nyter det så lenge det varer.

Takketakk til Lin!

Og med en sånn ære følger det ansvar – og ørlite prestasjonsangst.

Jeg skal prøve å vise meg ansvaret verdig, og fortsette å blogge lesverdig og forhåpentligvis interessant om dette og hint.

Bare i kveld har jeg kommet opp med opptil flere emner jeg kunne tenke meg å si noe om …

Så fortsett å klikke dere inn her.

Kanskje dukker det opp noe som treffer akkurat deg!

Et ydmykt tusen takk for en varm velkomst inn i bloggverdenen er på sin plass.

En blogg er ingenting uten sine lesere.

Beæret hilsen, Enhjørning.

Stikkord: , ,

2 kommentar to “Hoppsann! Nominasjon??”

  1. tordenlill Says:

    Gratulerer 🙂
    Har lagt deg til lenkelisten allerede 🙂

  2. enhjorning Says:

    Oi, tusen takk! 🙂

Legg igjen en kommentar